Pagina's

Old fashioned laundry soap


Hii! Afgelopen week testte ik de 'Old fashioned laundry soap' van Balkan Naturals. Balkan Naturals heeft verschillende handgemaakte natuurlijke producten zoals gezichtscrème, handcrème, bodylotion en zeepjes. Zo hebben ze ook dit 100% natuurlijke wasmiddel. Toen ik het zag was ik gelijk enthousiast! Ik vond het er zo leuk uit zien en kon niet wachten om het zelf te proberen!




Het lijkt misschien een hoop werk om van dit blokje een vloeibaar wasmiddel te maken, maar het is eigenlijk heel simpel. Dit is wat je moet doen om 2,5 liter wasmiddel te krijgen:
-Kook 2,5 liter water en rasp de helft van het blokje.
-Roer de geraspte zeep door het kokende water tot het helemaal opgelost is.
-Laat het helemaal afkoelen, en klaar is je wasmiddel!
Wat je nu nog kunt doen is wat druppeltjes essentiële olie erdoor roeren om er een lekker luchtje aan te geven. Ik heb essentiële olie van Sinaasappel gebruikt, mmm i love it!


1 blokje zeep is 4,90 en je kunt er in totaal 5 liter wasmiddel mee maken, dat is dus eigenlijk enorm goedkoop! En ondanks dat werkt het perfect! Ik heb het gebruikt bij beddengoed en bij kleding en bij beide werd de was goed schoon! Natuurlijk is het anders als normaal wasmiddel, het ruikt niet extreem zoet of sterk want het is '100% natuurlijk wasmiddel!'. Maar door de essentiële olie ruikt je was wel fris, en in mijn geval lekker fruitig!!

Old fashioned laundry soap is te koop bij Oase!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten