Pagina's

Zao nagellak


Hoi! Vandaag ga ik het hebben over mijn favoriete nagellak. De nagellak is van het make-up merk Zao, voor degene die het nog niet kennen eventjes een korte samenvatting. Zao make-up is een verzorgende cosmetica, het is 100% natuurlijk! De meeste make-up is nou niet bepaald goed voor de huid, vooral niet als je snel last hebt van pukkeltjes of een gevoelige huid hebt (zoals ik). Zao doet juist het tegenovergestelde, het verzorgt de huid! Zo heb je dus heel de dag door een goede verzorging terwijl je wel foundation, poeder of andere make-up op je gezicht hebt. Er zijn een hele hoop producten van Zao die ik mega fijn vind, maar daar kom ik later een keer op terug, nu hou ik het alleen even bij de nagellak. :)


De nagellak van Zao is niet zomaar mijn favoriet. Vroeger had ik altijd hele slappe nagels, als ze dan eindelijk weer lang waren gegroeid braken ze eigenlijk vrijwel meteen weer af.. Ze waren slap en erg dun. Ondanks dat mijn nagels best snel groeide had ik dus nooit echt de kans om te genieten van mijn 'mooie lange nagels'. Toen mijn moeder in haar winkel (Oase) het make-up merk Zao ging verkopen, ben ik de nagellak gaan proberen. De eerste paar weken gebruikte ik alleen de hardener, die zou er voor zorgen dat je nagels steviger zouden worden. En inderdaad! Na 2 tot 3 weken merkte ik echt verschil! Mijn nagels werden langzamerhand steeds sterker.

Door het natuurlijke ingrediënt silica (bamboe olie) is de nagellak veel minder schadelijk voor je nagel! 



Je hebt buiten de hardener ook twee verschillende topcoats, wat ik echt leuk vind! Je hebt namelijk een glossy en een matte. Daar kun je leuke dingen mee, je kunt bijvoorbeeld eerst je nagels mat lakken en er met de glossy dunne streepjes overheen lakken of alleen het randje van je nagels met de glossy en de rest mat.Verder hebben ze een ruime keuze uit verschillende kleurtjes! Veel zomerse kleuren maar ook genoeg verschillende winter kleuren. 
Ik ben er echt super tevreden over, en ben enorm blij dat ik Zao nagellak ben gaan gebruiken. Voor degene die ook last hebben van snel afbrekende of slappe nagels is deze nagellak echt een aanrader!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten