Pagina's

Tropische smoothie


Vanmorgen heb ik weer eens een keer een lekker smoothie gemaakt. Het was al weer een tijdje geleden dat ik mijn dag daarmee begon, omdat ik de laatste tijd veel andere nieuwe ontbijtjes aan het uitproberen ben. Maar ik merk toch wel dat ik het heel erg gemist heb als ontbijt, want het geeft je zoveel energie voor de rest van de dag en het is gewoon zo ontzettend lekker!! Vandaag heb ik een smoothie gemaakt met verse ananas. Mmm!! Deze smoothie past echt bij het lekkere weer van de afgelopen dagen. Het is heerlijk verfrissend door de ananas en mango, en zoals de titel al zegt, een heeele lekker tropische smaak!


Ingrediënten voor 2 grote glazen:
-1 banaan, in stukjes gesneden.
-1 mango, in stukjes gesneden.
-sap van 3 sinaasappels
-sap van 1 ananas (Je kunt de ananas ook in stukken snijden en in de blender doen.)
-een scheutje kokosmelk, voor de smaak.

Instructies:
-Plaats alle ingrediënten in de blender en mix tot een egale smoothie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten