Pagina's

Hairextensions

Hi!! Een aantal dagen geleden heb ik er al iets over op Facebook gezet, maar nu ga ik uitgebreid vertellen waar, hoe en waarom ik hairextensions heb laten zetten en hoe ENORM blij ik er mee ben!


Ik heb altijd al lang haar willen hebben! Alleen wilde mijn haar nooit echt lang worden. Daarom was ik natuurlijk super enthousiast toen Naomi (mijn zus) vertelde dat ze misschien hairextensions in haar eigen kapsalon wilde gaan zetten! Voor degene die niet weten wie mijn zus is of niet weten dat ze haar eigen kapsalon heeft, eventjes een uitleg. Ze heeft een kapsalon die even net iets anders is dan al de andere. Het is namelijk een natuurlijke kapsalon, met alleen maar natuurlijke producten. Daarom heeft het de bijpassende naam 'Fair Hair'. Ik zal onder aan dit bericht een linkje plaatsen naar de site. Maar nu eerst even terug naar de hairextensions. Naomi vroeg me of ik een soort 'proef konijn' wilde zijn, voor haar eerste keer extensions zetten. NATUURLIJK wilde ik dat! Ik vond het helemaal geweldig!
Nou, afgelopen maandag was het dan zo ver.. ik kreeg eindelijk eens lang haar. Er was iemand langs gekomen van 'Hair talk extensions'. Natuurlijk heeft Naomi niet zomaar het eerste beste bedrijf dat extensions kan zetten uitgekozen! Ze heeft tenslotte (zoals ik net al zei), een natuurlijke kapsalon dus heeft ze dat er ook op aangepast. De extensions die ik nu in mijn haar heb, zijn met speciale plakstrips vast gezet. Ik had nog nooit van deze manier gehoord, maar het is echt veel beter voor je haar! Mijn eigen haar zit steeds tussen twee strips, en aan die strips zit het lange haar vast (de hairextenstions dus). Het is nogal lastig uit te leggen, daarom hier een fototje zodat het iets makkelijker te begrijpen is.
Er zijn een aantal dingen die echt heel fijn zijn aan deze extentions! Ten eerste zijn de plakstrips haast onzichtbaar, ik moet echt al het haar wat er overheen ligt er af halen wil je het kunnen zien. Ook is het veel minder schadelijk voor je haar, want er komt niks bij kijken wat te maken heeft met hitte of vreemde apparatuur. De plakstrips, een kammetje en that's it! Na 8 tot 10 weken, worden de extentions er uitgehaald door middel van een spray die er voor zorgt dat de lijm los laat. Dan worden ze weer om hoog geplaatst, en kun je er weer 8 tot 10 weken tegen aan. Je kunt er in totaal ongeveer 1 jaar mee doen!!
Wat ik ook enorm fijn vind is dat het echt haar is, ik kan het dus gewoon krullen, stijlen en föhnen als ik dat wil. 
En het laatste, waar ik vooral heel verbaast over was, is dat de extenstions er binnen 40 tot 50 minuten in zaten. Ik had verwacht dat ik er wel 2 uur zou zitten! Maar dat viel dus heel erg mee. Naomi had het na een aantal strips ook al gelijk onder de knie dus ze heeft eigenlijk bijna heel mijn haar al meteen ingezet. Ik wil haar daarom ook meteen even bedanken voor het mooie lange haar wat ik eigenlijk al zo lang wil en nu dus ook eindelijk heb, dankzij haar! Ik ben er echt ontzettend blij mee, en ik hoop dat ze er nog veel meer mensen enorm blij mee kan maken! Een ding is zeker, spijt zal je nooit hebben van deze hairextenstions. 

Hier onder zal ik genoeg foto's plaatsen waar ik het op verschillende manieren draag, zo kun je zien dat je er heel veel kanten mee op kunt! 
                                                                                          
   
  
Voor nog meer info zoals bijvoorbeeld de prijzen, de kleuren of de verschillende lengtes kijk daarvoor dan even op de website van Fair Hair door op onderstaande link te klikken,

Fair Hair is ook te volgen via Facebook! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten