Pagina's

DIY | Avocado masker


Hee Hee! De afgelopen dagen ben ik nogal druk bezig geweest met allerlei dingetjes kopen en inpakken, want ik ga morgenvroeg namelijk samen met mijn vriend 8 daagjes naar Turkije! Ik heb er super veel zin in! Maar tussen het regelen en inpakken door vond ik dat ik ook eventjes een rust momentje moest nemen, dus even een paar minuten genieten van dit heerlijke avocado maskertje.




Een avocado werkt vochtherstellend, verzachtend en voedt en beschermt de huid. Ook heeft hij een genezende werking en helpt rimpels voorkomen, perfect dus om een lekker gezichtsmasker van te maken! Ook zou je het kunnen gebruiken voor een haarmasker. 
Dit masker heb je binnen een paar minuutjes gemaakt en dit is wat je er voor nodig hebt: 
-een halve avocado
-1 eetlepel zoete amandelolie (of olijfolie)

Zo maak je het masker:
-Pureer de halve avocado fijn met een staafmixer, of prak het goed met een vork.
-Voeg de olie toe en roer het goed door elkaar. 
-Breng het mengsel aan op je gezicht.
-Laat een kwartiertje inwerken..... Even lekker relaxen!
-Spoel het af met lauw water.  
Je huid voelt weer heerlijk zacht aan!

Succes! :) 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten