Pagina's

Tropical passion

























Mmmm! Ik hou er van om mijn dag te beginnen met een heerlijke smoothie. Het is gezond, het geeft je energie en het is nog lekker ook!! Ik vind het altijd zo leuk om te experimenteren met verschillende soorten fruit, door ze met elkaar te combineren. Dit keer heb ik een aantal tropische vruchten gebruikt, en het resultaat... delicious! Ik denk echt dat dit één van mijn favo smoothies is tot nu toe.
Probeer het thuis eens uit en laat me gerust weten wat je er van vond!


Ingrediënten voor 2 glazen:
- Sap van 4 sinaasappels
- 2 passievruchten
- 1 mango
- 2 bananen
- Vul het aan met amandelmelk (tot gewenste dikte)

Instructies:
-Pers de 4 sinaasappels met een sinaasappel pers en giet dit in de blender.
-Snij de pit uit de mango en snij de mango vervolgens in blokjes. (Tip: koop een mango-ontpitter, het is zoveel handiger! En je kunt het gewoon kopen in de supermarkt.)
-De bananen kun je breken of in stukjes snijden.
-Snij de passievruchten door midden, lepel het binnenste er uit met een theelepeltje.
-Voeg alles toe bij de sinaasappelsap in de blender.
-Vul het eventueel aan met amandelmelk, mix het nog een paar seconde door elkaar.



Smullen maar!!






























<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14289483/?claim=ksvctb7sfet">Follow my blog with Bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten