Pagina's

Polaroid camera


Iedereen kent 'm vast wel, de camera waar de foto's direct uit komen als je op het knopje drukt. De polaroid camera! Al een hele lange tijd zat ik te twijfelen of ik 'm nou wel zou kopen of toch niet. Het leek me enorm leuk om op welke plek je ook bent gelijk de foto afgedrukt te hebben. Maar aan de andere kant vond ik het ook erg prijzig om steeds nieuwe rolletjes te moeten gaan kopen. 



Mijn dilemma begon toch wel erg lang te gaan duren.. maar gelukkig stopte het toen ik een aantal maanden geleden met mijn zus een middagje was gaan shoppen. We liepen de Hema in, gelijk vielen mijn ogen op de leuke gekleurde doosjes die bij de kassa stonden. Ja hoor, het waren de polaroid camera's! En ze waren 20 euro goedkoper dan bij al de andere winkels/webshops. Nu kon ik 'm echt niet laten liggen vond ik! Dus kocht ik ein-de-lijk een polaroid camera. Gelukkig had ik al eerder nagedacht over de kleur die ik wilde, dat scheelde een hoop tijd. De kleuren die ze hebben zijn blauw, zwart, wit, roze & geel. Zoals je ziet op de foto heb ik gekozen voor roze, al vind ik de witte en de blauwe ook echt heel leuk!


De fotorolletjes (het zijn eigenlijk niet echt rolletjes) kocht ik ook bij de Hema voor maar 12 euro. Dat is echt enorm goedkoop! Er zitten 2 pakjes met ieder 10 foto's in, dus voor 12 euro heb je 20 foto's, dat vind ik nog wel te doen. :) De camera is echt heel simpel te gebruiken. Aan de achterkant zit een klepje waar je het "rolletje" in kunt doen. Op het rolletje vindt je een geel streepje en op de camera ook, je doet het rolletje er in met de twee streepjes bij elkaar.. Zo simpel is het! Het knopje om de camera aan te zetten vindt je aan de linkerkant naast de lens. De camera uitzetten doe je simpelweg door de lens naar binnen te duwen. Verder geeft de camera zelf met de verschillende standen die er opzitten aan op welke stand je hem op dat moment het beste kunt zetten. Super handig! En natuurlijk is hij buiten de leuke foto's die je er mee kan maken ook echt zo cute.


Dit schattige fotoboekje heb ik een tijdje geleden gekocht om de foto's die ik op vakantie maakte in te bewaren, zodat ze niet gingen kreuken of vies werden. Ook dit kocht ik weer bij de Hema, voor maar 3 euro! Ik ben echt in love! Buiten dit fotoboekje hebben ze nog meer leuke accessoires, zoals riempjes , bewaar doosjes, stickers & magneetjes. 

Ik ben echt suuuuper blij dat ik de polaroid heb aangeschaft! Ik heb er al zoveel leuke foto's mee gemaakt, ik zou 'm nooit meer willen missen! 

Wat ik precies voor alles betaald heb:
Polaroid: €65
Fotorolletje(s): €12
Fotoboekje: €3

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten